آیا می خواهید از یک زوج پرتره ای زیبا در فضای داخلی بگیرید؟ این آموزش لنزک به شما کمک خواهد کرد. کافیست صحنه را تجسم کنید، دوربین را روی سه پایه قرار دهد و عکس بگیرید و در نهایت عکس ها را در فتوشاپ ترکیب نمایید. در ادامه نگاهی کلی بر مراحل کار خواهیم داشت.
ادامه مطلببایگانی بر حسب نکات آموزشی
تسلط بر هنر ترکیب بندی: ۱۱ عکس برتر کلاس
یک عکس عالی نه تنها توجه شما را به خود جلب می کند، بلکه آن را حفظ می کند. یک راه برای اطمینان از این که نگاه کردن به عکس شما غیر قابل مقاومت باشد، این است که یک ترکیب بندی مسحور کننده داشته باشید. عکاس حیات وحش ایان پلنت (Ian Plant) در کلاس «جریان بصری: تسلط بر هنر ترکیب بندی» سایت ۵۰۰px، عکاسان را به چالش کشید تا با شناسایی المان های طراحی مانند اَشکال، خطوط هدایتگر، پیش زمینه، و فضای منفی برای ایجاد ترکیب بندی های پویا، فراتر از قانون یک سوم فکر کنند.
ادامه مطلبسه المان کلیدی هر عکس
امروز، من می خواهم در مورد سه المان کلیدی ای صحبت کنم که فکر می کنم هر عکسی که ما می گیریم را تشکیل می دهند. البته اینها تنها المان های موجود نیستند، اما من فکر می کنم که از همه مهم تر هستند. اگر شما ترکیب بندی، نور، و لحظه گرفتن عکس را در نظر بگیرید، در مسیر خود برای ایجاد یک عکس موفق خوب پیش خواهید رفت.
ادامه مطلبدرک نور سخت و نور نرم در عکاسی
هنگام راه اندازی استودیو عکاسی خودتان در خانه، مهم است که مفهوم نورپردازی را درک کنید، که به همراه آن، مفهوم نور سخت و نور نرم، و تفاوت بین این دو می آید.
ادامه مطلب۷ اشتباه رایج که هر کسب و کار عکاسی باید از آن اجتناب کند
همه اشتباه می کنند. هنگام رشد کسب و کار عکاسیتان، شما بیشتر از آنچه که بتوانید حساب کنید اشتباه خواهید کرد – و در آینده وقتی بعضی از آنها را به یاد می آورید، اعصابتان به هم می ریزد. اشتباهات همه بخشی از روند کار هستند. اما بخشی از کار عکاسی هم این است که بفهمید چطور این اشتباهات را به حداقل برسانید، به خصوص آنهایی که می توانند شما را در مسیرتان به عقب برگردانند. از همکاران خود یاد بگیرید تا بتوانید از اشتباهات آنها اجتناب کنید.
ادامه مطلبآموزش عکاسی از مراسم عروسی با فلاش اکسترنال
در طی هشت سال عکاسی از مراسم عروسی، من به آرامی در کارم پیشرفت کرده ام. من معتقدم که این برای اکثر عکاسان عادی است. اکثر افراد به عنوان عکاسان نور طبیعیکار خود را شروع می کنند. من در واقع از کمی قبل تر شروع کردم و از یک فلاش روی دوربین استفاده می کردم، و آن را به سقف تابانده و بازتاب می کردم. پس از آن، از یک فلاش خارج از دوربین بسیار ملایم و خفیف استفاده کردم و به طور مداوم مهارت هایم را در طول سال ها پرورش دادم.
من می گویم که زندگی اکنون برای من بسیار آسان تر است، و من نسبت به زمانی که تازه کارم را آغاز کرده بودم، می توانم چیزهای خیلی بیشتری با فلاش اکسترنال (خارج از دوربین) ایجاد کنم. مطمئن نیستم که شما در کجای سفر خود هستید، اما من اینجا هستم تا به شما کمک کنم روند کار خود را تسریع ببخشید. در این مقاله، من قصد دارم تمام چیدمان های مختلف نورپردازی خارج از دوربینم برای مراسم های عروسی را به اشتراک بگذارم. در ادامه این مطلب لنزک با من همراه شوید.
ادامه مطلب